کد خبر 217100
۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

سردار باقرزاده:

شهدا ترجمان ایستادگی، عزت و افتخار ملت ایران هستند

شهدا ترجمان ایستادگی، عزت و افتخار ملت ایران هستند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا ترجمان واقعی ایمان، صلابت، ایستادگی و عزت و افتخار ملت ایران هستند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار سیدمحمد باقرزاده صبح پنجشنبه در مراسم پرشکوه تشییع شهدای تازه تفحص شده در ارومیه با تسلیت سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به اینکه این شهدا ترجمان حقیقی صلابت، استواری، ایمان و دلدادگی شهیدان به مکتب نورانی و مترقی اسلام هستند، افزود: شهیدان بر عهد و پیمان خود استوار ایستادند و هم اکنون شاهد و مشهود هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آنان مباهات می‌کنند که امروز بر شانه‌های شما تشییع می‌شوند و این افتخار بزرگی بر مردم آذربایجان غربی است، اظهار کرد: این شهیدان از زمانی که دل از دنیا کندند و به مصاف دشمن رفتند، تردید در ادامه راه نداشتند و تا آخرین نفس در سنگرهایشان حضور داشتند.

وی اظهار کرد: این شهیدان شامل شهدای عملیات‌های نصر ۷ در سال ۶۲ در ارتفاعات دوپازا و تک پایانی دشمن در روزهای پایانی جنگ در سال ۶۷ و تعدادی از شهیدان در منطقه دارساوین و همچنین در داخل عراق در منطقه دربندی خان هستند.

سردار باقرزاده ادامه داد: شهیدان ما در عالم ملکوت مباهات می‌کنند که همزمان با سالروز شهادت حضرت نبی مکرم اسلام (ص) و سبط اکبر ایشان، در شهر زنان و مردان انقلابی تشییع می‌شوند. ش

در این آئین معنوی که روز پنجشنبه در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و آحاد مختلف مردم شهید پرور آذربایجان غربی به ویژه ارومیه حضور داشتند. پیکرهای مطهر شهیدان تازه تفحص شده پس از تشییع در ارومیه به تهران منتقل خواهند شد.

شب گذشته نیز مراسم شبی با شهدا با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهید پرور ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد و حاضران ساعت‌ها با حضور در این مراسم، در کنار پیکر مطهر شهیدان بر ایستادگی در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha