کد خبر 214600
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

دبیر شورا اطلاع رسانی دولت در گفتگو با «حیات»:

تجربه اول دولت در نمایشگاه «روایت خدمت» موفقیت آمیز بود

تجربه اول دولت در نمایشگاه «روایت خدمت» موفقیت آمیز بود

احسان صالحی گفت: این تجربه اول دولت است، برای انجام این کار نیز دستگاه های اجرایی همت کرده و گرد هم آمدند ;i نتیجه تمامی این اقدامات، امید آفرینی در جامعه است.

احسان صالحی دبیر شورا اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار حیات؛ در رابطه با نمایشگاه «روایت خدمت»  گفت : این نمایشگاه حاصل یک اراده جمعی در دستگاه های اجرایی است  به این معنا که نمایشگاه یک متولی واحد و خاص ندارد. امسال تمامی دستگاه های اجرایی همت کرده و جمع شدند که دستاوردهای خود را برای عموم مردم به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در حوزه اطلاع رسانی چه در حوزه مدیریتی و چه در حوزه دستگاه های مربوطه، این است که تصور می کنند صرفا با گفتن و بیان آمار و ارقام و اطلاعات ، مسئله حل می شده و مردم قانع می شوند در حالیکه چنین نیست، باتوجه به گسترش حوزه رسانه و ارتباطات نیاز است تا  از ابزار ها و تکنیک های جدید استفاده شود.

صالحی تصریح کرد: روش کار نمایشگاهی برای ارائه بخشی از خدمات و اقدامات یک فرمت جا افتاده است ولی تمامی  اقدامات و خدمات را نمی توان در محیط نمایشگاهی ارائه کرد.

وی افزود: در محیط نمایشگاهی بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک خدمات ارائه شده را بازدید و سوالات خود را مطرح کنند که عوامل اجرایی نیز مسئول به پاسخگویی هستند، در این شرایط تعاملاتی شکل می گیرد که می تواند مثمرثمر واقع شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت  تصریح کرد: این تجربه اول دولت است، برای انجام این کار نیز دستگاه های اجرایی همت کرده و گرد هم آمدند و امیدواریم این موضوع تقویت شود به طور مثال یک سری پیشنهاداتی  مطرح شده است که چنین نمایشگاه هایی منحصرا در تهران  برگزار نشود بلکه در سطح استانی و در مرکز تمامی استان ها نیز شاهد برگزاری چنین نمایشگاه هایی باشیم تا مسئولین استانی نیز اقدامات شان را بدون واسطه به مردم ارائه دهند .

صالحی در پایان افزود: نتیجه تمامی این اقدامات، امید آفرینی در جامعه و در مقابل جریان هایی که  متاسفانه  درداخل و خارج به هدف ناامید کردن مردم قرار دارد، است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت افزود: دشمن در تلاش است تا نشان دهد که کشورپیشرفت نداشته و امکان زندگی درکشور وجود ندارد که ما نشان دادیم در کشور کارهای مثبت و خوب در حال انجام است و برخلاف خواست کسانی که دوست ندارند پیشرفت ایران را ببینند  نشان می دهیم که ایران در حال پیشرفت است  والحمداالله اینجا جای زندگی، پیشرفت، حرکت و امید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha