کد خبر 214173
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

کنعانی در گفتگو با «حیات»:

حضور تعیین کننده جمهوری اسلامی در سازوکارهای چندجانبه بین‌المللی

حضور تعیین کننده جمهوری اسلامی در سازوکارهای چندجانبه بین‌المللی

سخنگوی وزارت امور خارجه حضور جمهوری اسلامی ایران در سازوکارهای چندجانبه بین‌المللی را تعیین کننده دانست.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: همه ما مدیون ایثار و شهادت طلبی عزیزانی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند. آنچه را  که در طول ۴۴ سال گذشته شاهد هستیم حرکت به سمت قله افتخار بود به طوری که در طول سالیان متمادی نظام از گردنه‌های سخت عبور کرد.

کنعانی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه ما اکنون در دنیای بین الملل و مجامع بین‌المللی حرف برای گفتن داریم. حضور جمهوری اسلامی ایران در سازوکارهای بین‌المللی و ساختارهای چند جانبه سیاسی و امنیتی تعیین کننده است که این موضوع نتیجه ایثار و شهادت عزیزانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به این که باید نگاه همه‌ دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها طبیعتا در مسیر رسیدن به هدف و آرمان  مقدسی باشد که شهدا برای ما ترسیم کردند، افزود: همه ما باید در آن مسیر و در راستای دیدگاه های امام راحل (ره) حرکت کنیم. خوشبختانه ثمره خون شهدا در عزت و سربلندی نظام و ملت قابل مشاهده است و ان شاالله این ثمره طلیعه ای است که ما را به سمت افق های دور دست هدایت خواهد کرد و به اهداف متعالی خواهیم رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha