کد خبر 213404
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با«حیات»؛

نواقص برنامه هفتم توسعه در حوزه ایثارگری را رفع خواهیم کرد/ضرورت حمایت مجلس و دولت از ایثارگران

نواقص برنامه هفتم توسعه در حوزه ایثارگری را رفع خواهیم کرد/ضرورت حمایت مجلس و دولت از ایثارگران

متفکر آزاد با بیان اینکه مجلس و دولت حامی جامعه ایثارگری باشند، گفت: امیدواریم با خروجی مناسبی در حوزه ایثارگری در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه روبرو شویم اما در صورتیکه نواقصی به وجود بیاید تلاش می کنیم تا آنرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تکمیل کنیم.

روح الله متفکر آزاد عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: باتوجه به اینکه جامعه ایثارگری وارد سنین بالاتری شده‌اند، لذا اهمیت و ضرورت توجه به حوزه ایثارگران در رابطه با بازنشستگی، مستمری، درمان، بیمه های درمانی، خودرو و... آنها نیاز به حمایت مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت سیزدهم را دارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه ششم توسعه در حوزه جامعه ایثارگری قوی تر بود و عملکرد بهتری داشت،  اما در حال حاضر نقدهای را به لایحه برنامه هفتم توسعه داریم. بر این اساس از همکارانمان در کمیسیون تلفیق خواهشمندیم تا جدی تر در حوزه ایثارگری و خانواده شهدا ورود کرده تا خروجی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی سبب شود، برخی از چالش‌های آنها را رفع نماید.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با یک خروجی خوب و مناسب از کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم روبرو شویم اما در صورتیکه نواقصی به وجود بیاید تلاش می کنیم تا آنرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تکمیل کرده تا شرمنده خانواده شهدا و ایثارگرانی که همگی مدیون آنها هستیم،نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha