کد خبر 212918
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

مجید نامجو مطلق در گفتگو با «حیات»:

برد صنعت نفت باعث فراموشی مشکلات استقلال نشود/ تیم‌های مهدی تارتار سخت گل می‌خورند

برد صنعت نفت باعث فراموشی مشکلات استقلال نشود/ تیم‌های مهدی تارتار سخت گل می‌خورند

پیشکسوت استقلال در مورد برتری این تیم مقابل صنعت نفت و دیدار امروز با ملوان صحبت کرد.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل صنعت نفت در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را انجام داد و من انتظار چنین عملکرد و نتیجه خوبی را نداشتم. خصوصاً اینکه در این موقع از سال آب و هوای آبادان به شکلی است که بازی کردن در آن سخت است و این عملکرد خوب علاوه بر انگیزه خوب بچه‌ها نشان از وضعیت بدنی مناسبی هم هست که دارند. استقلال مشکلات زیادی دارد ولی خب این برد می‌تواند روی روحیه آنها تاثیر مثبت بگذارد و در بازی‌های بعدی هم با شرایط خوب و مناسب به میدان بروند. به نظرم این برد و این سه امتیاز برای استقلال خیلی خوب بود ولی خب نباید باعث شود حواس‌ها از کمبودهای این مجموعه پرت شود.

وی افزود: استقلال مشکلات زیادی دارد و نکونام هم در نشست خبری به آنها اشاره کرد. مشکلات مالی در کنار کمبود بازیکن و برآورده نشدن احتیاجات نکونام در نقل و انتقالات در ادامه راه به تیم ضربه خواهد زد و اگر فکری برای این موضوع صورت نگیرد استقلال ضربه‌اش را از این بابت خواهد خورد. برای همین نباید با برد مقابل صنعت نفت تصور کرد که همه چیز خوب است و با این شرایط می‌توان تا هفته سی‌ام لیگ برتر ادامه داد و نتایج خوبی گرفت. استقلال از هیچ منظر شرایطش با تیم‌های مدعی دیگر قابل مقایسه نیست و آنها با آگاهی از شرایط باید به دنبال رفع مشکلات باشند و در صورتی استقلال امسال موفق خواهد بود که نیازهای حداقلی‌اش برطرف شوند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اضافه شدن مهدی هاشمی نسب به کادرفنی هم توضیح داد: هاشمی نسب شخصی است که محبوبیت بالایی میان هواداران استقلال دارد و روی نیمکت هم به درد تیم می‌خورد. او با نکونام کار کرده و شناخت خوبی روی هم دارند و برای همین است که نکونام بازهم خواستار حضورش در کادرفنی شده است. حضور او می‌تواند برای استقلال مفید باشد ولی خب مشکلات اصلی استقلال در حال حاضر موارد دیگری هستند.

نامجومطلق در مورد تقابل امروز استقلال مقابل ملوان هم گفت: متاسفانه استقلال در این دیدار اسماً میزبان است ولی شرایط میزبانی از تماشاگرانش را ندارد و عملاً امتیاز میزبانی در یک بازی را از دست داده است و این اتفاق خوبی نیست. ملوان هم تیم خوبی است و مهدی تارتار تیم‌هایش را به شکلی طراحی می‌کند که گل زدن به آن و بردنش کار سختی باشد. استقلال کار راحتی در پیش ندارد ولی مثل بازی با صنعت نفت فکر می‌کنم اگر گل اول را بزند می‌تواند با گل‌های بیشتری بازی را ببرد. امیدوارم استقلال در این بازی با کسب هر سه امتیاز جایگاهش را در جدول حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha