کد خبر 211914
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ضرورت تنفیذ احکام ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

ضرورت تنفیذ احکام ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

علی اصغر بسطامی گفت: در برنامه ششم توسعه بسیاری از احکام ایثارگری انجام نشد که یکی از اقداماتی که ما در راستای بهبود شرایط ایثارگران انجام دادیم این بود که احکام مربوط به این جامعه در برنامه هفتم تنفیذ شود.

علی اصغر بسطامی عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با احکام ایثارگران در برنامه هفتم با تاکید بر اینکه مدیون ایثارگران هستیم افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران جرو مواردی است که بسیاری از سازمان ها و وزارتخانه ها امتناع می ورزند پس نیاز است که تمامی حوزه های مربوط به ایثارگران به طور جد پیگیر شود.

وی ادامه داد: گاها قوانینی در حوزه ایثارگری تصویب می شود ولی به دلیل عملی نشدن قوانین متاسفانه ایثارگران با مشکل مواجه می شوند ما باید توجه داشته باشیم که حقی از ایثارگر ضایع نشود.

دبیر اول فراکسیون ایثارگران مجلس عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه بسیاری از احکام ایثارگری انجام نشد که یکی از اقداماتی که ما در راستای بهبود شرایط ایثارگران انجام دادیم این بود که احکام مربوط به این جامعه در برنامه هفتم تنفیذ شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حقوق ایثارگران به ویژه در بحث خودرو و دارو باید در اولویت باشد زیرا با توجه به فداکاری و ایثار این عزیزان در زمان جنگ، جزو تکالیف حقیقی و حقوقی ماست که به این وضعیت رسیدگی کنیم و هیچ توجیه و بهانه ای در این خصوص چه از طرف دولت و چه از طرف مجلس قابل قبول نیست.

بسطامی تصریح کرد:  نمایندگان در کمیسیون تلفیق برنامه در حال تلاش برای احقاق حقوق ایثارگران هستند تا دولت و مجلس بتوانند وظایف خود در قبال این عزیزان را به درستی انجام دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس مطالبه گران اصلی احقاق حقوق ایثارگران هستیم تا بتوانیم دفاع خوبی از این عزیزان داشته باشیم.

دبیر اول فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: خودروی جانبازان جزو اولویت های مجلس و دولت است که امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم این احکام را اجرا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha