کد خبر 211404
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

خوشحالی پپ از بازگشت کمک سابقش

خوشحالی پپ از بازگشت کمک سابقش

پپ گواردیولا از بازگشت دست راست سابقش به منچسترسیتی هیجان زده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پپ گواردیولا، دستیار سابق خودش خوانما لیو را دوباره در کنار خود می‌بیند. او در صحبت‌هایش او را یک انسان کامل توصیف کرد.

این مربی 57 ساله سال‌هاست که با پپ در ارتباط است. با این حال تابستان گذشته او اتحاد را ترک کرد و به السد قطررفت تا یک پست مدیریتی را قبول کند.

حال منچسترسیتی دوباره این مربی را به خدمت گرفته است تا به گواردیولا کمک کند تا در فصل جدید از سه‌گانه این تیم دفاع کنند.

لیو در سال 2020 از کینگدائو هوانگ‌های به سیتی پیوست و دو سال را در این باشگاه گذراند. در آن دوره، او به سیتیزن ها کمک کرد تا دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام اتحادیه را کسب کنند. او همچنین بخشی از کادری بود که سیتیزن‌ها را به فینال لیگ قهرمانان 2021 رساند. اما در نهایت به چلسی باخت پپ در مصاحبه‌ای درباره بازگشت این مربی به کادر فنی تیمش گفت: "خوانما چیزهایی را می بیند که هیچ کس دیگری در بازی نمی بیند. او فوتبال را در سطحی باورنکردنی می‌داند، بنابراین او بهترین فرد برای همکاری با من است. من همیشه از او الهام گرفته ام. دانش او از فوتبال، هوش و انسانیت او، لیو را به عنوان یک فرد بسیار خاص در زندگی من مشخص می کند. ما یک ایدئولوژی مشترک داریم. 

او یک دوست و همکار الهام بخش است. من خیلی خوشحالم که او به منچسترسیتی بازگشته است. آمادگی او برای مسابقات کاملاً شگفت انگیز است. 

می‌دانم که او استانداردها را بالا می‌برد زیرا هر روز سخت کار می‌کند. "

لیو در دوران حضور گواردیولا در تیم مکزیکی دورادوس د سینالوآ، مربی پپ بوده است.

لیو دومین دوره حضور خود در منچسترسیتی را از روز یکشنبه با رویارویی با آرسنال در ومبلی آغاز خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha