کد خبر 210355
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

آخرین شرایط کارشناس تلویزیونی بازی رئال مادرید و میلان که غش کرد!

آخرین شرایط کارشناس تلویزیونی بازی رئال مادرید و میلان که غش کرد!

شاکا هیسلوپ دروازه بان سابق لیگ انگلیس که به عنوان کارشناس تلویزیونی بازی رئال مادرید و میلان در ورزشگاه رزبول در لس آنجلس حاضر شده بود، در حین پخش زنده از حال رفت و غش کرد که حالا گزارشات حاکی از آن است که حالش بهتر شده، هوشیار است و می تواند صحبت کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هیسلوپ در دو دوره مختلف در وستهام حضور داشت و 121 بازی برای این تیم داشت. او در سطح بین المللی نیز 26 بازی برای ترینیداد و توباگو انجام داد. هیسلوپ تجربه با در نیوکاسل، پورتسموث، ردینگ و اف سی دالاس را هم در کارنامه خود دارد.

هیسلوپ 54 ساله حالا به عنوان کارشناس تلویزیونی در شبکه آمریکایی ESPN فعال می کند و بامداد امروز نیز در ورزشگاه پاسادنا در کالیفرنیا حضور پیدا کرد. هیسلوپ در حالی که در حال گفتگو با دن توماس، مجری برنامه نبود، ناگهان از حال رفت. 

توماس خواستار کمک های پزشکی شد و برنامه قطع شد. توماس حالا در مورد آخرین شرایط دروازه بان سابق وستهام توضیح داد:"شاکا هوشیار است. پزشکان از او مراقبت می کنند. او هوشیار است و صحبت می کند. فکر می کنم که از این شرایط کمی خجالت زده شده و خیلی عذرخواهی کرد. او دوست ندارد که این گونه و به خاطر چنین مسائلی خبرساز شود. زود است که تشخیص پزشکی داشته باشیم اما با خانواده اش صحبت کردم و حالش خوب است."

رئال مادرید در دیدار دوستانه مقابل میلان با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha