کد خبر 210178
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

سوده نجفی خبر داد؛

لزوم انجام اقدامات ویژه برای رفع خطر گود رهاشده جماران

لزوم انجام اقدامات ویژه برای رفع خطر گود رهاشده جماران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:یکی از گودهای رهاشده در محله جماران است و در شرایط خطرناکی قرار دارد که باید اقدام فوری در خصوص آن صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سوده نجفی در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعرض آشکار به مقدسات میلیون ها مسلمان در سراسر جهان با اهانت به قرآن کریم، اظهار کرد: در آزادی غربی توهین به عقاید مسلمانان نه تنها مشکلی ندارد بلکه از آن حمایت می شود و قطعا مسئولان سوئد در این امر مقصر هستند و به جای برخورد با این داستان، خود را پشت حقایق پنهان می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن این اقدام خواستار واکنش تمام مسلمانان به موضوع شد و گفت: در ایام محرم شهروندان نسبت به توزیع نذورات اقدام می کنند و پیش از اینکه شهرداری بخواهیم نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام کند از شهروندان می خواهیم که از ظروف یکبار مصرف تجدید پذیر استفاده کنند.

وی افزود: در سالهای قبل پاکبانان با حجم زیادی از زباله ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی روبه رو می شدند که علاوه بر به هم زدن سیمای شهری مشکلات زیست محیطی را پدید می آورد.

نجفی با اشاره به گودهای رها شده در سطح شهر تهران، تصریح کرد: یکی از این موارد در محله جماران است و در شرایط خطرناکی قرار دارد که باید اقدام فوری در خصوص آن صورت بگیرد. با توجه به اینکه مجوز ساخت ساختمان های بیش از سه طبقه در این محله داده نمی شود، باید اقدامات لازم برای مقاوم سازی این گود انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha