کد خبر 208314
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

حمایت پنتاگون از جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

حمایت پنتاگون از جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام حمایت از وحشی‌گری صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به‌بهانه دفاع از خود، درباره افزایش عملیات‌های مقاومت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد امروز (جمعه) به‌صورت تلفنی با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

پنتاگون طی بیانیه‌ای درباره این تماس تلفنی اعلام کرد که آستین ضمن اعلام حمایت از وحشی‌گری صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به‌بهانه دفاع از خود، نسبت به افزایش عملیات‌های مقاومت ابراز نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است: «آستین و گالانت درباره عملیات نظامی اخیر اسرائیل در کرانه باختری گفتگو کردند. وزیر دفاع [آمریکا] بر حمایت قاطع ایالات متحده از امنیت اسرائیل و حق دفاع از خود در برابر گروه‌های تروریستی تاکید کرد».

در حالی که ارتش تروریست صهیونیستی طی چهار روز تهاجم همه‌جانبه به اردوگاه «جِنین» ۱۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها را زخمی کردند، اما رئیس پنتاگون برای هلاکت فقط یک نظامی صهیونیست به گالانت تسلیت گفت.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی پنتاگون، وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو وزیر جنگ رژیم کودک‌کُش صهیونیستی همچنین عملیات شهادت‌طلبانه روز چهارم جولای در تل‌آویو را که منجر به جراحت چند اشغالگر شد، محکوم کرد.

طبق بیانیه وزارت دفاع آمریکا، آستین در ادامه نسبت به تشدید عملیات‌های رزمندگان مقاومت در کرانه باختری و همچنین افزایش حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به غیرنظامیان فلسطینی عمیقا ابراز نگرانی کرد.

بر این اساس، رئیس پنتاگون همچنین بر لزوم همکاری سران رژیم جعلی صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین برای کاهش تنش و برداشتن گام‌های ملموس جهت تقویت امنیت برای دو طرف تاکید کرد.

ابراز نگرانی آستین برای تل‌آویو و حمایت از جنایات آن در حالی است که نظامیان ددمنش صهیونیست امروز صبح نیز با یورش به منزلی در شهر نابلس، دو جوان فلسطینی را شهید و دو نفر  دیگر را زخمی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha