کد خبر 207316
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

اسماعیل حلالی در گفتگو با «حیات»:

امیدوارم به زودی اخبار خوشی از نقل و انتقالات پرسپولیس بشنویم/ کار تیم ملی در جام ملت‌ها خیلی دشوار است

امیدوارم به زودی اخبار خوشی از نقل و انتقالات پرسپولیس بشنویم/ کار تیم ملی در جام ملت‌ها خیلی دشوار است

پیشکسوت فوتبال نسبت به اوضاع پرسپولیس در فصل جدید و همچنین وضعیت تیم ملی کمی نگران است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: این روزها باید منتظر وضعیت باشگاه و تیم در نقل و انتقالات باشیم و نگرانی هواداران هم در این خصوص کاملا به جا و به حق است. هنوز نه تکلیف تمدید قرارداد بازیکنان مشخص شده نه در خصوص جذب نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی اتفاقی رخ داده است. امیدوارم طی روزهای آینده باشگاه خبرهای خوبی در این خصوص برای هواداران داشته باشد. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بهترین بازیکنان در آن حضور پیدا کنند و اینکه تعلل کنیم تا سایر باشگاه‌ها بازیکنان خوب و با کیفیت را به خدمت بگیرند اتفاق خوبی نیست. 

وی افزود: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و انتظارها در فصل جدید از این تیم بیشتر از قبل است و رقابت‌های آسیایی هم در پیش است و بعد از دو صعود به فینال مسابقات باید پرسپولیس هدفش قهرمانی در آسیا باشد ولی شرایط تا به امروز به شکلی نبوده که این تیم مدعی قهرمانی در آسیا محسوب شود. تیم باید شاکله اصلی خودش را حفظ کند و در کنارش بازیکنان با کیفیت به خدمت بگیرد تا قدرتمندتر از قبل وارد مسابقات فصل جدید شود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: الان هنوز تکلیف بازیکنی مثل بیرانوند که نقش کلیدی در تیم دارد مشخص نیست. گولسیانی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و صحبت از جدایی او مطرح است و این موضوع در خصوص چند بازیکن دیگر هم صدق می‌کند. این نفرات مهره‌های کلیدی پرسپولیس در فصل گذشته بودند و پیدا کردن جانشین مناسب برای آنها در این مقطع ممکن نیست. می‌دانم باشگاه هم مشکلات و محدودیت‌های خودش را دارد ولی هوادار این مسائل را نمی‌شناسد و از باشگاه و تیم عملکرد مثبت و نتیجه می‌خواهد و برای همین امیدوارم به زودی خبرهای خوشی در مورد نقل و انتقالات منتشر شود. 

حلالی در مورد وضعیت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: تیم ملی در حال تجربه کردن شرایط جدید است و کمی زمان می‌برد تا با عبور از کی‌روش و دوران خاص او بتوانیم با این تیم مدل امیر قلعه‌نویی خو بگیریم. در این شرایط حتی تورنمنت نه چندان سطح بالایی مثل کافا هم می‌تواند مفید باشد و البته امیدوارم تا زمان رسیدن به مسابقات جام‌ ملت‌ها بازهم دیدارهای دوستانه داشته باشیم تا با آمادگی بیشتر راهی مسابقات شویم. هرچند کار خیلی سختی در جام ملت‌ها داریم و قهرمانی در این مسابقات واقعا کار دشواری است و نمی‌توان از الان در مورد آن صحبت خاصی مطرح کرد. چند تیم مطرح آسیا تدارکات بهتری از ما داشتند و از چند سال قبل برای این مسابقات برنامه‌ریزی کردند و از همین جهت می‌گویم کار ما خیلی دشوار است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha