کد خبر 207145
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با «حیات»:

هر بازیکنی در پرسپولیس حضور دارد به خاطر علاقه به این باشگاه است/ بابت حضور در آسیا دولت باید حمایت ویژه‌ای از باشگاه داشته باشد

هر بازیکنی در پرسپولیس حضور دارد به خاطر علاقه به این باشگاه است/ بابت حضور در آسیا دولت باید حمایت ویژه‌ای از باشگاه داشته باشد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی و فصل جدید صحبت کرد.

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: حفظ یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس کار مهمی بود که انجام شد و ثبات در کادرفنی آنهم با این کارنامه موفق کمترین وظیفه مدیران باشگاه بود، چرا که اگر یحیی می‌رفت مشخص نبود در فصل جدید پرسپولیس چه وضعیتی پیدا کند. بعد از آن باید تکلیف تیم در نقل و انتقالات مشخص شود و ابتدا کارشان این باشد که مهره‌های کلیدی تیم را مطابق با نظر گل محمدی حفظ کنند و بعد در راستای جذب بازیکنانی که مورد نیاز است اقدام کنند. اگرهم قرار است بازیکنی جدا شود باید بازیکنی با کیفیت‌تر از او جذب شود چرا که پرسپولیس در فصل جدید کار سختی در پیش دارد.

وی افزود: قوانین سخت‌گیرانه جدید سازمان لیگ در کنار محدودیت‌های مالی که برای یک باشگاه دولتی مثل پرسپولیس وجود دارد باعث شده کار باشگاه در نقل و انتقالات سخت شود، هم حرف و حدیث‌هایی مبنی بر عدم تمایل چند بازیکن به ماندن در تیم شکل گرفته است و هم جذب بازیکن جدید در رقابت با باشگاه‌های متمول به شدت دشوار است و این به نوعی ظلم محسوب می‌شود. هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید به جرئت می‌گویم به خاطر عشق و علاقه به این تیم است و قطعاً از تیم‌های دیگر پیشنهادات بهتری داشته‌اند و با رقم کمتر حاضر به بازی در پرسپولیس شده‌اند ولی خب همه حاضر نیستند از چند میلیارد پول بیشتر به خاطر پیراهن پرسپولیس بگذرند.

پیشکسوت پرسپولیس اب اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس نماینده ایران است و در آسیا هم اسم و رسمی برای خودش دارد و تیم‌های قدرتمند آسیایی روی این تیم حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه امسال کار سخت‌تری را نسبت به سال قبل دارد، ابتدا باید برای تقویت پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جایگزین خوب و مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد. به نظرم مسئولین باید به عنوان نماینده ایران در آسیا حمایت ویژه‌ای از پرسپولیس داشته باشند چرا که پرچم فوتبال ایران در آسیا بالا می‌رود و اعتبار فوتبال ایران مورد دفاع قرار می‌گیرد.

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به هر جهت مدیریت باشگاه در تامین منابع مالی در حد توان موفق باشد و از طرفی بازیکنان هم با درک شرایط این تیم به خاطر هواداران کمی از خواسته‌هایشان چشم پوشی کنند و در پرسپولیس حضور داشته باشند و به فکر شادی هواداران باشند. اگر تیم خوبی بسته شود این مجموعه پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha