کد خبر 206233
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: خدمات نظام اسلامی برای افکار عمومی تبیین شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: خدمات نظام اسلامی برای افکار عمومی تبیین شود

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی باید برای افکار عمومی تبیین شود، خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی در سطح دستگاه‌های اجرایی، اداری و خدماتی دولتی و غیر دولتی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ وحید پوریارفر روز دوشنبه در نشست هم اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی افزود: روابط عمومی با هنر خود و انعکاس عملکردها با همکاری رسانه‌ها، مردم را به آینده امیدوار کند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم برای ارزش دهی و ارتقای جایگاه روابط مومی در سطح جامعه و استان باید انجام شود.

پوریافر امروز ادامه داد: این نشست فرصت ارزشمندی برای انعکاس اقدامات همکاران روابط عمومی در سطح استان است البته رسالت اصلی شما عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص جهاد تبیین است.

وی یادآور شد: خدمات نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به صورت هنرمندانه، دقیق و صادقانه توسط روابط عمومی‌ها باید برای افکار عمومی تبیین شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی به برخی از کاستی‌ها در حوزه اطلاع رسانی نیز اشاره کرد و گفت: با تفکرات جهادی در عرصه خدمت حضور یافته و برای خنثی کردن فضاسازی‌های رسانه‌ای مخرب برنامه ریزی کنید.

پوریافر همچنین به همپوشانی روابط عمومی‌ها در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: با شناخت و بازتعریف توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف روابط عمومی دستگاه‌ها، باید در مسیر تقویت وحدت و انسجام این حوزه گام برداشته شود.

وی در ادامه به تلاش دشمنان جهت بحران سازی در جامعه اشاره و اضافه کرد: با زمان سنجی برای تبیین صحیح برخی از مسایل جامعه، از تبدیل یک مساله کوچک به بحران، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی به توطئه سیاه نمایی و به حاشیه راندن خدمات نظام جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: دشمن از تمام توان خود بر علیه کشورمان و نظام اسلامی استفاده می‌کند و روابط عمومی‌ها باید خود را برای مدیریت این جنگ رسانه‌ای آماده کنند.

پوریافر با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها با هنر خود مردم را به آینده امیدوار کنند، تاکید کرد: باز کردن گره‌های ذهنی مردم، وظیفه روابط عمومی‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha