کد خبر 205935
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با «حیات»؛

«نیکبخت» می‌تواند در زمانی کوتاه وزارت جهاد و کشاورزی را در مسیر درست خود قرار دهد

«نیکبخت» می‌تواند در زمانی کوتاه وزارت جهاد و کشاورزی را در مسیر درست خود قرار دهد

«محمودخواه» گفت: «نیکبخت»، فردی سالم و توانمند بوده و در دوره فعالیت خود در تعاون روستایی، باعث جمع شدن رانت و فساد در این مجموعه شد. گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارت‌خانه، یقینا می‌تواند در زمان کوتاه وزارت جهاد و کشاورزی را در مسیر درست خود قرار دهد.

«جلیل محمودخواه»، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌ طبیعی و محیط‌زیست در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ بیان کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی، با توجه به رویکرد و سوابقی مناسب و قابل توجهی که در عرصه مدیریتی، بخصوص در این حوزه دارد، مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس است.

محمودخواه در ادامه خواستار نگاه ویژه‌ نمایندگان مجلس در ارزیابی برنامه‌های وزیر جدید پیشنهادی جهاد کشاورزی شد و ادامه داد: با توجه به توانمندی و سوابق مدیریتی «محمدعلی نیکبخت»؛ انتظار ما از نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد، داشتن رویکرد مثبت به وزیر پیشنهادی است.

به گفته این نماینده مجلس، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشاورزی، از خود بدنه بوده، جایگاه مدیریتی خود را در بدنه جهاد کشاورزی از پایین به بالا طی کرده و کاملا با مسائل و مشکلات وزارت خانه آشناست.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس، در پایان اظهار کرد: نیکبخت در دوره فعالیت خود در تعاون روستایی باعث جمع شدن رانت و فساد در این مجموعه شد و یقینا می‌تواند در زمانی کوتاه وزارت جهاد و کشاورزی را در مسیر درست خود قرار دهد.

گفتنی است که «محمدعلی نیکبخت» در روزهای گذشته با نامه رسمی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی و مقرر شد که در روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد، جلسه رای اعتماد او در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha