کد خبر 205597
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

یک شهید، یک درس؛

بدانید دشمنان ما از مساجد ضربه خورده‌اند

بدانید دشمنان ما از مساجد ضربه خورده‌اند

در فرازی از وصیتنامه شهید شیرزادی جهرمی آمده است: «همان‌طور که امام فرمودند: «مساجد سنگر است، سنگرها را خالی نکنید.» به گفته امام عمل کنید و مساجد را خالی نگه ندارید و بدانید دشمنان ما از همین مساجد ضربه خورده‌اند.»

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ شهید «جعفر شیرزادی جهرمی» فرزند «درویشعلی»، 3 آبان 1340 در جهرمِ فارس دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 19 آذر ماه 1360 در منطقه بستان به فیض شهادت نائل آمد.

در فرازی از وصیتنامه شهید شیرزادی جهرمی آمده است: 

«الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌ا... باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندا... اولئک هم الفائزون»

اکنون که عازم جبهه جنگ می‌باشم بر آن شدم که چندکلمه‌ای به عنوان وصیت با شما در میان بگذارم.

ای مادر، برادران و خواهران عزیزم! امروز روزی است که به قول امام تمام کفر با تمام اسلام مواجه است، روزی است که خداوند می‌خواهد بنده‌اش را آزمایش کند و امیدوارم از این آزمایش الهی موفق بیرون بیایم.

ای پدر و ای مادر! آیا می‌دانید که زندگی این دنیا ابدی نیست و طبق آیه شریفه «کل نفس ذائقه الموت» تمام جان‌ها و نفس‌ها روزی مزه مرگ را خواهند چشید، پس چه مرگی بهتر از این که فی سبیل‌الله باشد.

آیا شما از جنایت‌ها و ظلم‌های آمریکا، اسرائیل و دیگر ابرقدرتها که بر مسلمانان ایران و تمامی مسلمانان جهان و دیگر انسان‌های روی زمین می‌شود، آگاهید؟ پس چرا ساکت بنشینیم و به کمک آنها نشتابیم؟ آیا می‌دانید که از دوازده امامی که ما داریم یازده نفر آن شربت شهادت نوشیده‌اند یا در

محراب یا جبهه شهید شده‌اند و یا به وسیله سم مسموم گشته و شربت شهادت نوشیده‌اند؟ یک روایت هم این است که امام زمان(عج) هم وقتی ظهور کرد، شهید می‌شوند. ما که ادامه‌دهنده راه آنانیم چرا که برنخیزیم و راه آنان را ادامه ندهیم؟ مگر ندای «هل من ناصر» امام را نمی‌شنویم؟ امروز

روزی است که باید به این ندا لبیک بگوییم، چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم جبهه باشیم.

انتظارم از پدر، مادر، خواهران و برادرانم این است که همان‌طور که امام فرمودند: «مساجد سنگر است، سنگرها را خالی نکنید.» به گفته امام عمل کنید و مساجد را خالی نگه ندارید و بدانید دشمنان ما از همین مساجد ضربه خورده‌اند.

دشمنان اسلام و قرآن از منافقین گرفته تا تمام گروه‌های منحرف، دشمن شماره یک خود را روحانیون می‌دانند و شب و روز برعلیه آنان تبلیغ می‌کنند. بدانید همان‌طوری که امام فرمودند: «اگر نفوذ روحانی باشد، نمی‌گذارد این ملت یک روز اسیر انگلیس و روز دیگر اسیر آمریکا باشد، شما هم نگذارید

برعلیه روحانیون تبلیغ کنند و با تمام قدرت جلو[ی] آنان بایستید.

همیشه منتظر فرمان‌ها و دستورات امام باشید. هرگز از خط امام که همان خط اسلام و قرآن است خارج نشوید که ذلت دنیا و آخرت نصیب شما می‌شود.

میزان سنجش شخصیت‌ها و گروه‌ها و حتی نهادها، نظرات آنان در مورد ولایت فقیه می‌باشد. هرچقدر که ازخط ولایت دور باشند از اسلام و قران به دورند.

همیشه نماز خود را با خلوص نیت به جا بیاورید، پوشش اسلامی را کاملاً رعایت کنید و هیچ وقت امر به معروف و نهی از منکر را طبق رساله امام از یاد نبرید. همچنین مستمندان و مستضعفان از یادتان نروند و بدانید این انقلاب از آنهاست و تا می‌توانید به آنها کمک کنید.

آخرین سخن و کلامم این است که ما با خدای خویش و امام بزرگوارمان میثاق بسته‌ایم که تا برافراشتن پرچم لااله الاالله بر تمام جهان، دست از مبارزه نکشیم و از شهادت هیچ باکی نداریم که مشتاقانه آن را آرزومندیم.

جعفر شیرزادی»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha