کد خبر 205411
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

گزینه‌های خارجی وتو شدند/ جواد نکونام در آستانه نشستن روی نیمکت استقلال

گزینه‌های خارجی وتو شدند/ جواد نکونام در آستانه نشستن روی نیمکت استقلال

سرمربی جدید استقلال که احتمالاً جواد نکونام است به زودی از سوی این باشگاه معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال در روزهای اخیر درگیر انتخاب سرمربی جدید خودش بوده و پس از جدایی ساپینتو، بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی مختلف شروع شد و چند گزینه به عنوان نفراتی که قرار است سرمربی از میان آنها انتخاب شود معرفی شدند ولی حالا با گذشت چند روز و کنار رفتن گزینه‌های مختلف باشگاه به دو گزینه داخلی نهایی رسیده که جواد نکونام و محمد ربیعی هستند.

پیش از این باشگاه استقلال قرار بود با گزینه‌های خارجی وارد مذاکره شده و یک مربی اسپانیایی هم حتی قرار شد به تهران سفر کند ولی در نهایت مشکلات و محدودیت‌هایی که در قوانین وجود دارد در کنار پافشاری کمیته فنی که به تازگی منصوب شده است، جذب گزینه خارجی به کل منتفی شد و باشگاه در نهایت تصمیم گرفت با مربیان داخلی وارد مذاکرات جدی تر شود.

جواد نکونام پیش از این گزینه اول مسئولان باشگاه استقلال بود ولی مشکلاتی باعث شد مذاکرات جلوتر نرود و در همان مراحل اولیه به بن بست خورد ولی در نهایت در این چند روز مسائل به گونه ای پیشرفت که در حال حاضر او نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال باشد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد تا فردا به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود.

اگرچه مسئولان باشگاه استقلال محمد ربیعی را هم به عنوان گزینه دوم در صورت منتفی شدن نکونام نزدیک به خود نگه داشته‌اند ولی موضع گیری هواداران باشگاه در خصوص این گزینه باعث شده شانس زیادی در اختیار این سرمربی جوان قرار نداشته باشد و همین موضوع شانس نکونام را برای حضور در استقلال بیشتر می‌کند.

نکونام که فصل گذشته هم گزینه هدایت استقلال بود در آن مقطع نپذیرفت که روی نیمکت این تیم بنشیند ولی در حال حاضر رضایت خودش را از این موضوع اعلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha