کد خبر 204991
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

محمد احمدزاده در گفتگو با «حیات»:

استقلال بهترین تیم فصل و پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ زارع باید به ملوان برگردد

استقلال بهترین تیم فصل و پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ زارع باید به ملوان برگردد

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد سه تمی بالای جدول شایستگی قهرمانی را داشتند ولی پرسپولیس با هوشمندی به این عنوان رسید.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی در طول فصل گذشته داشت و اگرچه در طول فصل نوساناتی داشت ولی در نهایت مسیر خودش را پیدا کرد و با ارائه عملکرد فنی خوب و نتایج قابل قبولی که کسب کرد با شایستگی به عنوان قهرمانی برسد و شایسته چیزی که به دست آورد بود. یحیی گل‌محمدی تیم خوبی ساخته بود که روحیه برنده به خوبی در آن وجود داشت و با اطمینان خاطر خاصی در زمین پا به توپ می‌شدند و حریفان را شکست می‌دادند.

وی افزود: البته تیم سپاهان هم شایسته عنوان قهرمانی بود و آنها هم کیفیت بالایی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی لغزش بد موقعی که در دیدار مقابل ملوان داشتند باعث شد پرسپولیس به صدر جدول برسد و دیگر هم آن را رها نکرد. به جز بازی با ملوان، سپاهان در سایر بازی‌ها عملکردی در سطح یک تیم قهرمان داشت و آنها هم می‌توانستند به این عنوان دست پیدا کنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد: استقلال به نظرم از لحاظ فنی بهترین تیم لیگ بود و حتی بهتر از پرسپولیس و سپاهان عمل کرد. آنها بازی‌های هجومی و تماشاگرپسندی ارائه می‌دادند و آمار و ارقام هم این را نشان می‌دهد ولی مشکل استقلال شکست در دربی بود و بعد از آن بازی بود که همه چیز برایشان برگشت. دربی یک بازی خاص است که خیلی به شرایط فنی دو تیم اهمیت ندارد و شرایط روحی و روانی در آن موثر است. استقلال بازی مهمش را باخت و قهرمان نشد وگرنه به نظرم آنها بهتر از پرسپولیس و سپاهان بودند.

احمدزاده در ادامه گفت: ساپینتو توانست عملکرد خوبی داشته باشد. هم تیم را از لحاظ فنی به سطح بالایی رساند و هم توانست مشکلات عدیده مدیریتی را کنترل کند و نگذارد تیمش از هم گسیخته شود ولی اشکال او عدم کنترل روی اعصابش در کنار زمین بود که بعضی جاها به استقلال لطمه زد. اگر او این ضعف را نداشت می‌توانست حتی با تیمش قهرمان دو جام شود.

وی در رابطه با وضعیت ملوان و استعفای زارع هم خاطرنشان کرد: ملوان فصل خوبی را پشت سر گذاشت. آنها در اولین فصلی که به لیگ برتر برگشته بودند توانستند خودشان را حفظ کنند و فکر می‌کنم هدف باشگاه هم همین بود. مازیار زارع نتایج خوبی کسب کرد و عملکردش قابل قبول بود.تیم مدیریتی باشگاه هم حمایت خوبی از مجموعه داشت و از نظر من که از بیرون نگاه می‌کردم شرایط تیم خوب بود. من نمی‌دانم زارع برای چه تصمیم به استعفا گرفت و هرچه نگاه کردم و بررسی کردم مشکل خیلی بزرگی در تیم ندیدم. به نظرم زارع باید کمی خودش را ریکاوری کند و استراحت کند و از لحاظ ذهنی خودش را آزاد کند و بعد برگردد. او گزینه خوبی برای هدایت ملوان است و برای او هم جایی بهتر از ملوان وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha