کد خبر 204269
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

«حیات» گزارش می‌دهد؛

استقلال به دنبال جانشین حسینی

استقلال به دنبال جانشین حسینی

باشگاه استقلال از عملکرد گلر خودش رضایت ندارد و قصد دارد یک دروازه‌بان به خدمت بگیرد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت عملکرد چندان موفقی نداشت و با از دست دادن هر دو جام لیگ برتر و حذفی بدون کسب عنوان سال فوتبالی را به پایان رساند و این موضوع تغییرات جدید و اساسی را در این باشگاه کلید زده است. 

در کنار تردیدهایی که پیرامون ادامه همکاری با ساپینتو وجود دارد، مسئولان باشگاه در چند پست هم به فکر تقویت تیم افتادند که یکی از آنها پست دروازه است. حسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها در فصلی که گذشت عملکرد قابل قبولی نداشت و از وی به عنوان یکی از دلایل ناکامی استقلال نام برده می‌شود. 

باشگاه استقلال در نظر دارد تا یک گلر درجه یک به خدمت بگیرد و در این راستا هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی مد نظر دارد و یکی از این گزینه‌ها هم محمدرضا اخباری، دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور است. 

البته آبی‌پوشان قصد قطع همکاری با حسینی را ندارند ولی او اگر بخواهد در استقلال بماند دیگر جایگاه مستحکمی درون دروازه این تیم نخواهد داشت و باید دید خودش چنین شرایطی را خواهد پذیرفت یا نه. 

حسینی پیش از این با چند گلر از جمله مهدی رحمتی و رشید مظاهری در استقلال رقابت کرده و در این رقابت با آنها به مشکل خورده است و ممکن است تلاش باشگاه برای جذب گلر باعث دلخوری و حتی تصمیمات دیگر از سوی حسینی شود. 

باید دید در نهایت باشگاه استقلال تصمیم خودش را عملی می‌کند و یک گلر مطمین در فصل جدید به جمع نفراتش اضافه خواهد کرد یا نه. 

گفته می‌شود محمدرضا اخباری فعلاً به باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد جواب قطعی نداده است و پیشنهاد استقلال می‌تواند یکی از دلایل این موضوع باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha