کد خبر 166722
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

به خواسته‌هایمان از ذوب آهن تا اینجای کار رسیده ایم/ سرنوشت قهرمانی لیگ به هفته آخر می‌کش

به خواسته‌هایمان از ذوب آهن تا اینجای کار رسیده ایم/ سرنوشت قهرمانی لیگ به هفته آخر می‌کش

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و همچنین وضعیت تیم های بالای جدول در نبرد قهرمانی صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و خدا را شکر با برد خوبی که مقابل تیم مدعی و پرمهره گل گهر داشتیم هم سه امتیاز خیلی مهم به دست آوردیم و هم شرایط روحی خوبی در تیم ایجاد شد و با انگیزه بالا آماده بازی حساس این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان می‌شویم. نفت در شرایطی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت.

وی افزود: اینکه وضعیت نفت را بخواهیم با شرایطش در جدول و نتایج اخیرش بسنجیم درست نیست و اگر نفت را دست کم بگیریم غافلگیر خواهیم شد. آنها تیم خوبی هستند و در بازی رفت هم خیلی مارا اذیت کردند و شک نکنید بازی سختی خواهیم داشت ولی می‌خواهیم بعد از گل گهر از سد نفت هم عبور کنیم و سه امتیاز مهم دیگر به داشته‌هایمان اضافه کنیم.

مربی ذوب آهن در رابطه با اینکه چه میزان از انتظاراتشان از نتایج تیم تا اینجا برآورده شده است توضیح داد: انتظارات ما و اهداف ما تا اینجا تا حد زیادی برآورده شده است. بر اساس پتانسیل و بودجه‌ای که داشتیم هدف ما امسال کسب رتبه تک رقمی بود و تا اینجا تقریبا به آن دست پیدا کرده‌ایم و اگر در 5 هفته آینده هم بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم یا بهبود ببخشیم می‌شود گفت در حد توانمان و حتی بیشتر از آن نتیجه گرفتیم.

نوری در مورد وضعیت ادامه همکاری با ذوب آهن برای فصل بعد هم گفت: در این خصوص آقای تارتار تصمیم خواهند گرفت و اینکه باشگاه چه برنامه‌ای برای فصل بعد دارد. به نظرم آخر  فصل موقعیت بهتری باشد برای اینکه در این خصوص بشود تصمیم گرفت ولی خب تصمیم اول و آخر با آقای تارتار و باشگاه است که این همکاری ادامه پیدا کند یا نه.

وی در رابطه با نبرد قهرمانی لیگ برتر بین سه تیم بالای جدول هم توضیح داد: از اول مشخص بود کورس قهرمانی بین این سه تیم است و از لحاظ شرایط تفاوت قابل توجهی با سایر تیم‌های لیگ داشتند و الان هم قابل پیش بینی نیست که کدام تیم قهرمان می‌شود و همه تیم‌ها به یک اندازه شانس دارند. به نظرم دربی پایتخت نقش تعیین کننده‌ای در این میان دارد ولی در هر صورت پیش بینی من این است که نبرد قهرمانی تا هفته آخر ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها