کد خبر 162520
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار «حیات» گفت:

استفاده از تیم متخصص اقتصادی، تنها راه گذر از روزهای سخت اقتصاد در کشور است

استفاده از تیم متخصص اقتصادی، تنها راه گذر از روزهای سخت اقتصاد در کشور است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی جامعه جهانی علیه کشورمان، برای گذراندن روزهای سخت اقتصادی در کشور، نیازمند وجود یک تیم اقتصادی متخصص، توانمند و آگاه به امور و مسائل روز اقتصادی ایران و جهان هستیم.

«سلیمی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، گفت: ما نمایندگان مجلس، تنها کسانی هستیم که باید جواب‌گوی عملکرد درست یا غلط  مسئولین باشیم، چرا که نمایندگان مجلس  در این میان نقش نظارتی را ایفا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نمایندگان با تحقیق و تفحص در امور مختلف، از جمله حوزه اقتصادی، نقش ناظر را دارند، عنوان کرد: به نظر می‌رسد که دولت با استفاده از یک تیم قوی و کارآمد بتواند مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی کشور را رفع کند.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس با تاکید بر تجدید‌نظر در عملکرد برخی مدیران اقتصادی دولت، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی جامعه جهانی علیه کشورمان، برای گذراندن روزهای سخت اقتصادی در کشور، نیازمند وجود یک تیم اقتصادی متخصص، توانمند و آگاه به امور و مسائل روز اقتصادی ایران و جهان هستیم.

سلیمی با اشاره به سخنان رئیس جمهور که گفته بود، سفره معیشتی مردم ربطی به تحریم‌ها ندارد، افزود: علارغم تمام تلاش‌های دولت، شاهد بالا رفتن قیمت دلار در کشور و خالی‌تر شدن سفره معیشتی مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مجلس با تمام قوا هر طرح یا لایحه‌ای را که از سوی دولت در راستای رفع مشکلات مردم، پیشنهاد داده شود حمایت می‌کند، گفت: مجلس از توان قانونی خود در راستای حمایت از دولت، برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بهره می‌برد.

وی در پایان، با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال‌نو گفت: کمیسیون اقتصاد در کنار وزارت صنعت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در راستای فراهم کردن مایحتاج شب عید به کار خواهند برد تا با وجود کوچک شدن سفره معیشتی مردم، حداقل‌ها از این سفره پر نکشد.

برچسب‌ها