کد خبر 155860
۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

کولسیانی در گفتگو با حیات: گلزنی در دربی با هیچ اتفاق دیگری قابل مقایسه نیست

جای خالی لوکادیا را من پر نکردم

جای خالی لوکادیا را من پر نکردم

مدافع گرجستانی پرسپولیس و ستاره دربی پایتخت در گفتگو با حیات از درخشش در اولین دربی عمرش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ گیورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در دربی پایتخت حسابی گل کاشت و با زدن دو گل در این بازی ستاره تیمش بود و توانست مانع شکست سرخپوشان در بازی مهم و حساس روز سه شنبه شود. او در مورد درخشش در اولین دربی خودش و دو گلی که زد پاسخگوی سوالات خبرنگار حیات بود. 

 

* اولین دربی و درخشش با زدن دو گل چه احساسی دارد؟

سوای این که این یک بازی خاص است و با دیدارهای معمولی سطح متفاوتی دارد، به طور کلی کسی که در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند، می‌داند چه حس و عواطفی در گلزنی وجود دارد که با هر چیز دیگری غیرقابل مقایسه است، واقعاً لذت‌بخش است.

 

* آیا این یک برنامه بود که تو روی ضربات ایستگاهی نفوذ کنی و توپ برای گلزنی به سمت تو ارسال شود؟

قبل از هر بازی روی ضربات ایستگاهی کار می کنیم ولی برنامه خاصی برای من وجود نداشت. ما ترکیب‌های مختلفی از ضربات ایستگاهی داریم، این بازی شرایط به شکلی اتفاق افتاد که من از فرصت ها استفاده کنم  من آن بازیکنی بودم که دو بار در موقعیت درست قرار گرفتم و خوشبختانه گل زدم.

 

* خیلی ها می‌گویند تو در این بازی جای خالی لوکادیا را با گل زنی‌هایت پر کردی. موافقی؟

من هیچ ارتباطی بین گل‌هایم و جای خالی لوکادیا نمی بینم. من مثل همیشه تمام تلاشم را کردم، در طول دوران حرفه‌ایم در سال های گذشته گل‌های خوبی به ثمر رساندم و آمار نشان می‌دهد که من عادت دارم در طول فصل 4 تا 6 گل بزنم که این اتفاق هم در بازی با استقلال رخ داد و شاید اگر لوکادیا هم در زمین بود همینطور می‌شد. بنابراین من جای خودم بازی کردم و جای کسی را پر نکردم. 

 

* این دو گل باعث شد یک شبه بین پرسپولیسی‌ها چندین برابر محبوب تر شوی. خودت چنین حسی داشتی؟

 هواداران همیشه با من برخورد خوبی داشتند و من از آنها تشکر می‌کنم و حس متقابلی به آنها دارم. خوب است که آنها را خوشحال کردم ولی این بازی تمام شده و اینکه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است، باید توجه کنیم که ما بازی های زیادی تا پایان فصل داریم، فقط زمانی خوشحال خواهم شد که جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

 

* دقایق آخر بازی چقدر به اینکه گل دوم را بزنید امید داشتید؟

واقعاً لحظات سختی بود و فکر اینکه بعد از آنهمه تلاش و تمرین با شکست از زمین خارج شویم ناراحت کننده بود ولی خب ما این را می‌دانستیم بازی وقتی تمام می‌شود که داور سوت بزند و دلیلی نبود که خودمان زودتر از آن بازی را برای خودمان تمام کنیم. فوتبال بارها به من این درس را داده که تا زمان تمام نشدن بازی شانس ایجاد هر تغییری وجود دارد برای همین وقتی عقب هستی می‌توانی نتیجه را عوض کنی و وقتی جلو هستی نیاز به هوشیاری زیادی داری تا حریف تو را غافلگیر نکند. 

 

* الان پرسپولیس با کمبود مهاجم روبرو شده است. اگر سرمربی از تو بخواهد حاضری به عنوان مهاجم در تیم ملی بازی کنی؟

اولاً این درست نیست که ما مهاجم کم داریم. پرسپولیس هرگز به یک بازیکن وابسته نبود. ما مهاجمان خوب و باکیفیتی مثل شیخ، عبدی، پاکدل داریم و امید و ترابی هم می‌توانند در آنجا بازی کنند. حتی اگر ما اصلا مهاجم نداشته باشیم بازهم در فوتبال مدرن مشکل بزرگی نیست، بارسلونا در طول سالیان متمادی بدون مهاجم نامی بازی می کرد.

 

گفتگو از: سعید رضی پور

برچسب‌ها