کد خبر 151527
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

«حاج سیدمحسن مرتضوی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد «حاج سیدمحسن مرتضوی» به یاران شهیدش پیوست + پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
 «حاج سیدمحسن مرتضوی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز والامقام 70 درصد، حاج سیدمحسن مرتضوی که سال‌ها به عنوان یکی از مدیران زحمت‌کش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز، تهران بزرگ و معاونت حقوقی خدمات ارزشمندی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشت صبح روز پنجشنبه 11 آذرماه به دیدار حق نائل و به شهادت رسید.

به گزارش حیات طیبه، شهید حاج سیدمحسن مرتضوی متولد 1338 در سال 1359 بر اثر اصابت گلوله توپ در جبهه‌های جنوب غرب به مقام جانبازی نائل شد.

پیکر مطهر این جانباز شهید صبح روز جمعه 12 آذر ماه از منزل این شهید در فاز 4 مهرشهر کرج تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر کرج به خاک سپرده می‌شود.

به همین مناسبت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «سید محسن مرتضوی» را تهنیت گفت.
 متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر مرتضوی
سلامٌ علیکم
عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.
وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «سید محسن مرتضوی» که سال‌ها به عنوان یکی از مدیران زحمت کش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز، تهران بزرگ و معاونت حقوقی خدمات ارزشمندی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشته‌اند تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. به ‌یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی برای ملت شریف ایران بسیار غم‌انگیز است.
 ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات برای آن مرحوم از بارگاه ایزد منان خواستارم.
 روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

برچسب‌ها