کد خبر 151083
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان  نیایش

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان  نیایش

دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز پنج شنبه ۸ مهرماه ضمن بازدید از بیمارستان نیایش با جانبازان معزز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حیات طیبه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از دیدار چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش در جمع صمیمی آنان گفت: امروز با حضور وزیر محترم صمت خدمت شما رسیده ایم  تا از نزدیک در جریان جزییات و کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان قرار بگیریم، دیدارهایی که همواره باعث افزایش روحیه و انرژی مضاعف مسئولان برای خدمت به مردم است.


دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: از این‌دست بازدید ها با سایر اعضا دولت برنامه ریزی می کنیم تا مدیران دستگاه های مختلف کشور در جریان مسایل جامعه ایثارگری قرار بگیرند،

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: بسیاری از مسایل و مشکلات جانبازان و ایثارگران علاوه بر بنیاد به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز مربوط می شود و امیدواریم با کمک دوستانمان در دولت بتوانیم خدمات شایسته و درخور شان و منزلت ایثارگران معزز به آنان ارائه کنیم.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار گفت: دیدار با جانبازان عزیز برای قدردانی،تقدیر و  ادای دین به آنان است و آمده ایم‌ تا از جانبازان معزز مدد و یاری بگیریم‌ و بتوانیم‌ راه آنان را ادامه دهیم  و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم.

وزیر صمت ادامه داد: با تاکید رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت ویژه برای تامین اقلام و تجهیزات توانبخشی جانبازان برنامه ریزی می کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت در پایان به صورت چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش دیدار و گفت‌وگو کردتد و از نزدیک در جریان مشکلات و روند درمانی این عزیزان قرار گرفتند.
انتهای پیام

برچسب‌ها