کد خبر 142064
۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

اجرای معافیت‌‌های مالیاتی برای کارفرمایانی که ایثارگران را به کار گیرند

اجرای معافیت‌‌های مالیاتی برای کارفرمایانی که ایثارگران را به کار گیرند

حیات: مدیرکل کارآفرینی و اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر کارفرمایی در استان که ایثارگران را در مجموعه خود به‌ کار گیرند، از معافیت‌های مالیاتی مطلوب برخوردار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از فارس، سردار حسن‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی وضع استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر استان سمنان که با حضور عسگری‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان و پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن‌ جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 25 درصد سهمیه‌های اشتغال بر اساس قانون در کشور برای فرزندان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده و نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی به این مهم عمل کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در جذب‌های قراردادی، شرکتی و روزمزد، به فرزندان شهدا و ایثارگران توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل کارآفرینی و اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: هر کارفرمایی در استان که ایثارگران را در مجموعه خود به‌ کار گیرد، از معافیت‌های مالیاتی مطلوب برخوردار خواهد شد.

حسن‌زاده اضافه کرد: مشاوره، آموزش توانمندسازی، کسب و کار مجازی و استارت‌آپ‌ها با توجه به کاهش استخدامی و محدودیت‌های موجود، در برنامه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار گرفته است.

1802 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران سمنان متقاضی شغل هستند

مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران نیز در این جلسه اظهار کرد: یک‌هزار و 802 نفر متقاضی شغل از خانواده شهدا و ایثارگران در استان سمنان وجود دارد.

محمد مظاهری افزود: اقدامات مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل اشتغال این افراد انجام شده است و نیاز به تقویت دارد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تاکنون همکاری بسیار مطلوبی در این زمینه داشته‌اند و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های گوناگون اشتغال‌زایی برای بهبود وضع اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر استان تلاش کردند.

مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: کارگروه بررسی وضع استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگر برای بهبود وضع اشتغال این افراد تشکیل شده است و امید می‌رود در آینده تأثیر مطلوبی در افزایش اشتغال این افراد داشته باشد.

برچسب‌ها