کد خبر 140296
۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

در گفت و گو با حیات مطرح شد:

ایثارگران مناطق زلزله زده کرمانشاه در سلامت هستند

ایثارگران مناطق زلزله زده کرمانشاه در سلامت هستند

حیات: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر صدمات جسمی و آسیب دیدگی ایثارگران مناطق زلزله زده کرمانشاه گزارش نشده است.

هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در گفت و گو با پایگاه خبری حیات گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه شب گذشته کرمانشاه، تاکنون خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی گزارش نشده است و آسیب دیدگان این حادثه به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

وی افزود: شخصا در برخی از مناطق زلزله زده استان حضور پیدا کردم تا از نزدیک مشکلات پیش آمده از وقوع زلزله را ببینم که طبق گزارش های رسیده تا این لحظه زلزله، هیچ گونه تلفات جانی نداشته و همچنین ایثارگران عزیز استان و مناطق زلزله زده اسیبی ندیده اند و در سلامت کامل هستند.

شب گذشته زمین لرزه ای به قدرت 6.4 ریشتر در استان کرمانشاه رخ داد که این زمین لرزه در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصر شیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب به وقوع پیوسته است. در پی وقوع این زمین‌لرزه تیم‌های سپاه، ارتش و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند تا خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهند.

برچسب‌ها