جمعه 28 شهریور 1399 |

کارکنان بنیاد شهید باید در امر تکریم ایثارگران پیشرو باشند

14:7:0    1399/03/19

کارکنان بنیاد شهید باید در امر تکریم ایثارگران پیشرو باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به نقش مهم کارکنان در رضایتمندی ایثارگران اشاره کرد و گفت: به عنوان خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید پیشرو در امر صیانت از حقوق شهروندی و تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع باشیم.

به گزارش پایگاه خبری حیات، سلیمان رستمیان، در دومین نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی و سلامت نظام اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع اهمیت ویژه‌ای در نظام اداری دارد.
وی یکی از اهداف تحول اداری را ارتقا و حفظ کرامت مردم دانست و افزود: علت وجودی هر سازمان و دستگاهی خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می‌دهد. سازمان‌هایی که به دنبال افزایش رضایت ارباب ‌رجوع هستند، باید مهارت‌های ارتباطی مؤثر و همراه با ادب، احترام و نزاکت را در کارکنان خود نهادینه کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران استان البرز به نقش مهم کارکنان در رضایتمندی ایثارگران اشاره کرد و گفت: به عنوان خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید پیشرو در امر صیانت از حقوق شهروندی و تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع باشیم.

فایل های ضمیمه :

فایل های ضمیمه :

چاپ
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :
نظرات کاربران