سه شنبه 24 تیر 1399 |

مرکز مراجعات و ارتباطات، پیشانی بنیاد شهید است

15:20:0    1399/02/21

مرکز مراجعات و ارتباطات، پیشانی بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اهمیت کار در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد گفت: این مرکز در بحث خدمات رسانی، پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های ایثارگران عزیز پیشانی بنیاد محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حیات، هدایت مظلومی، یک شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، در نشست تخصصی روسای ادارات حوزه مدیرکل با اشاره به اینکه این حوزه از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است گفت: باید با نهایت احترام و تکریم و با روی خوش و پسندیده به استقبال خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران برویم و حلال مشکلات این بزرگواران باشیم.
مدیرکل بنیاد مازندران با اشاره به اهمیت کار در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد گفت: این مرکز در بحث خدمات رسانی، پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های ایثارگران عزیز پیشانی بنیاد محسوب می‌شود.
وی بر خدمات نظام‌مند و هدف گذاری شده تأکید کرد و اظهار داشت: درخواست خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران در زمینه دریافت خدمات باید پیگیری را بدنبال داشته باشد تا بازخورد خود را نشان دهد.
مدیر کل بنیاد مازندران ساماندهی در کار را یک رویکرد مثبت در رابطه با خدمت رسانی به جامعه هدف ارزیابی و عنوان کرد: تمام تلاش همکاران ما در ستاد استان و شهرستانها بر مبنای رعایت عدالت در ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری است.

فایل های ضمیمه :

فایل های ضمیمه :

چاپ
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :
نظرات کاربران