کد خبر 252877
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد؛

دسترسی جنوب به غرب بزرگراه چمران به بزرگراه همت، ترافیک را کاهش می‌دهد

دسترسی جنوب به غرب بزرگراه چمران به بزرگراه همت، ترافیک را کاهش می‌دهد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت، باعث کاهش ترافیک در موقعیت مکانی مذکور می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آئین افتتاح دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت ضمن تشکر از اصحاب رسانه، عنوان کرد: ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی جامعی در حوزه عمرانی و شهری صورت گرفته است‌.

وی ادامه داد: کلان پروژه‌ اصلاح تقاطع‌های شهری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این پروژه خاص به دلیل موقعیت‌ خاص اتوبان چمران و همت، نقش فوق‌العاده‌ای را ایفا می‌کند، اظهار کرد: تواننستیم اصلاحات لازم را برای این پروژه پیاده سازی کنیم تا این پروژه زودتر افتتاح شود.

وی افزود: یکی از نقش‌های مهمی که دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت ایفا می‌کند، کاهش ترافیک در موقعیت مکانی مذکور است.

حق‌بین با تشکر از شهرداران مناطق ۲ و ۳ خاطر نشان کرد: افتتاح این پروژه بدون همکاری و یاری معاونین شهرداری و شهرداران مناطق ۲ و ۳ امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به افتتاحیه‌های آتی شهرداری، گفت: دو پروژه‌ مهمی که قرار است در آینده افتتاح شود، یکی خانه شهر است و دیگری پارکینگ‌های بزرگ در سطح شهر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha