کد خبر 252591
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

آخرین جزئیات درباره حمل و نقل عمومی و دسترسی به ایران مال در منطقه ۲۲

آخرین جزئیات درباره حمل و نقل عمومی و دسترسی به ایران مال در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه تغیراتی در خط ۹ و ۱۱ مترو صورت می‌گیرد، گفت: دو ایستگاه خط ۱۰ در ابتدا و انتهای ایران مال است تا دسترسی مردم به این مرکز، راحت‌تر شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، دسترسی راحت به مراکز گردشگری و مراکز خرید، یکی از اصلی‌ترین عوامل برای یک شهر مدرن و هوشمند است، به نحوی که شهروند هم با وسیله شخصی بتواند به این مراکز دسترسی یابد هم با ناوگان حمل و نقل عمومی، اما نباید ترافیک و کمبود خطوط و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی را در سطح پایتخت فراموش کرد.

با این حال دو مرکز از مهم‌ترین مراکز گردشگری و تفریحی تهران در منطقه ۲۲ واقع شده است، یعنی ایران مال و بام‌لند؛ سوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا شهروندان با اتوبوس و مترو می‌توانند با سهولت به این مراکز دسترسی پیدا کنند؟

مسعود نصرتی، شهردار منطقه ۲۲ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، درباره حمل و تقل عمومی در محدوده بام‌لند و ایران مال، عنوان کرد: بحث حمل و نقل عمومی، موضوعاتی است که در حال پیگیری است، ما موفق شدیم در سال ۱۴۰۲ به ۶۴ عدد افزایش دهیم و قرار است این عدد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: تغیراتی را در خط ۹ و ۱۱ مترو نیز اعمال خواهد شد تا دسترسی شهروندان تسهیل یابد تا ایستگاه‌ها از شرق به مرکز منطقه نزدیک شوند.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به روند خوب تکمیل خط ۱۰ مترو، اظهار کرد: دو ایستگاه خط ۱۰ در ابتدا و انتهای ایران مال است تا دسترسی مردم به این مرکز، راحت‌تر شود.

آخرین جزئیات درباره حمل و نقل عمومی و دسترسی به ایران مال در منطقه ۲۲

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha