کد خبر 252465
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

افزایش حقوق کارکنان خدماتی مدارس

افزایش حقوق کارکنان خدماتی مدارس

وزیر آموزش و پرورش از افزایش حقوق کارکنان خدماتی مدارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار گروه جهادی در کشور در حوزه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین، جهاد آموزش، جهاد عمرانی، شاداب سازی مدرسه‌ها، متناسب سازی هم کمک عملی و واقعی و هم درس آموزی حقیقی برای دانش آموزان انجام داده‌اند گفت: امروز توسط معاون اجرایی رئیس جمهور از این جهادگران تقدیر شد و یک پیام منتقل کرد و آن نشان دادن روحیه جهادی و قله‌های حوزه جهاد در تعلیم‌وتربیت بود.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره افزایش حقوق کارکنان خدماتی گفت: تابع قانون هستیم؛ هر چه قانون تصویب کند آن را دنبال می کنیم. در مصوبه مجلس شورای اسلامی با حمایت دولت، حقوق همکاران خدمتگذار تقویت می‌شود؛ چیزی که پیش بینی شده ۲ میلیون تومان است اما منتظر ابلاغ هستیم.

در ادامه مراسم، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: به برکت روحیه‌ای که در کشور شکل گرفته، مردم و مسئولان به سمت تفکر جهادی حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش به دلیل فرهنگ ناب حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت کشور، پیشرو در عرصه‌هایی مانند رویدادهای واقعی از جنس سیل، زلزله، جهاد تبیین، پیشگیری از ترک تحصیل و ...بوده و پیشروتر از خیلی از دستگاه‌ها کار کرده است همچنین گفت: امروز از تعدادی از جهادگران به نمایندگی از جامعه بزرگ خیرین و جهادگر تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha