کد خبر 252229
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حضور نشر شاهد با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب/ تبدیل سوژه‌های جذاب در نشر شاهد به تولیدات هنری دیگر

حضور نشر شاهد با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب/ تبدیل سوژه‌های جذاب در نشر شاهد به تولیدات هنری دیگر

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور نشر شاهد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه نشر شاهد گفت: امسال نشر شاهد با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کرده است. ۷۷ عنوان از این عناوین تازه های نشر شاهد است و نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این اتفاق مثبتی است که در دولت سیزدهم رقم خورد.

استقبال مخاطبان و کتابخانه‌ها از کتاب‌های نشر شاهد

وی در ادامه افزود: هر ساله تعداد کتاب‌های تازه در این انتشارات افزایش یافته؛ ضمن اینکه مهندسی کتاب ما نیز تغییر کرده و باعث شده است که استقبال مخاطبان و کتابخانه ها از کتابهای نشر شاهد بیشتر شود. طبق بررسی‌ها؛ در نمایشگاه امسال بیش از ۸ عنوان کتاب ما مورد استقبال قرار گرفته و از کتاب‌های پرفروش است؛ از این ۸ عنوان ۴ عنوان به‌صورت چند جلدی است و این اتفاق مثبت دیگری بوده که نشان می‌دهد مسیری که آغاز شده، مسیر درستی است.

تبدیل سوژه‌های جذاب در نشر شاهد به تولیدات هنری دیگر

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اشاره کرد: یکی از اتفاقاتی که باید در نشر شاهد رقم بخورد و با شدت ادامه خواهد داشت؛ پیگیری سوژه‌های جذاب است. سپس به دنبال این موضوع خواهیم رفت که کتاب‌هایی که سوژه‌هایی جذاب دارند و در نشر شاهد به چاپ رسیدند را به تولیدات دیگری در زمینه هنر مبدل کنیم.

هاشمی همچنین گفت: این مساله یکی دیگر از برنامه‌هایی است که تلاش می‌شود برخی از کتاب‌های ما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha