کد خبر 252068
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

پیام رمزآلود گواردیولا در حمایت از مردم غزه:

ما در دنیای ناعادلانه ای زندگی می کنیم

ما در دنیای ناعادلانه ای زندگی می کنیم

سرمربی منچسترسیتی صحبت‌های جالبی را بر زبان آورد و این صحبت‌ها حمایت از مردم مظلوم فلسطین برداشت شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است که نتایج خیره‌کننده و جام‌های زیادی کسب کرده است. گواردیولا با منچستر سیتی در آستانه چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس است.

او در گفت‌وگویی که با شبکه انگلیسی cityxtra داشت، درباره این سوال که آیا علاقه‌ای به ریاست یوفا و فیفا دارد، گفت: نه به هیچ وجه. من دوست ندارم که کروات ببندم و همواره در جلسات رسمی شرکت کنم بلکه دوست دارم که کفش ورزشی بپوشم و کنار تیمم باشم. اگر توصیه داشته باشم، ارائه می‌دهم اما دوست ندارم که ریاست فیفا و یوفا را برعهده بگیرم.  این کار من نیست.

گواردیولا ادامه داد: وقتی کسی از تیمم انتقاد کند، من مجبور به دفاع هستم. مجبور به حمایت و دفاع از باشگاهی هستم که در آن مربیگری می‌کنم. هر کسی نقش خود را در زندگی دارد و این نقش من است. 

سرمربی سیتی در پایان سخنان جالبی داشت و گفت: مردم می‌توانند از چیزهای دیگری هم شکایت کنند. هر انسانی در ابتدا به خودش اهمیت می‌دهد. آیا او همسایه‌اش را در اولویت قرار می‌دهد؟ کافی است که نگاهی به جهان داشته باشید. جهان پر از ظلم است اما ما فقط  اینجا نشسته‌ایم و هر کسی تنها به خودش توجه می‌کند اما روزی این ظلم به ما هم خواهد رسید.

در شرایطی که سرمربی سیتیزن‌ها مشخص نکرد منظورش از این صحبت‌ها چیست ولی با توجه به مواضع پیشین او و شرایط حال حاضر حاکم بر جهان از صحبت‌هایش اینطور برداشت می‌شود که او به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه اشاره داشته و از مردم مظلوم این منطقه حمایت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha