کد خبر 252049
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

رئیس آتش‌نشانی فردیس اعلام کرد:

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی قطار تهران در محدوده فردیس و وضعیت مسافران

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی قطار تهران در محدوده فردیس و وضعیت مسافران

رئیس آتش نشانی فردیس از وقوع آتش سوزی در بخشی از قطار مسیر هشتگرد - تهران خبرداد و گفت: هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حسین عاشوری رئیس آتش‌نشانی فردیس در خصوص وقوع آتش سوزی در بخشی از قطار مسیر هشتگرد - تهران، اظهار کرد: این حادثه صبح امروز یکشنبه، در محدوده سرحدآباد فردیس رخ داد و سریعا ۱۵ تیم عملیاتی به حال حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در محل موتور و سوختگیری قطار رخ داد و اطفاء شد، تاکید کرد: خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده و یک قطار در کمترین زمان برای جابجایی مسافران جایگزین شد.

میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه‌آهن، هم در خصوص جزئیات آتش‌سوزی در ریل‌باس هشتگرد ‌ـ تهران‌ اینگونه توضیح داد: ریل‌باس مسیر هشتگرد ـ تهران ‌مربوط به شرکت رجا بعد از راه آهن‌ کرج در منطقه سرحدآباد فردیس دچار نقص فنی شده و قسمتی از واگن دچار حریق می‌شود.

وی افزود: این ریل‌باس حدود ۳۰۰ مسافر داشته داشته که همه مسافران به موقع از قطار پیاده شده و حریق بعد از پیاده شدن مسافران اتفاق افتاده است.

معاون سازمان راه‌آهن همچنین گفت: همه مسافران در صحت و سلامت کامل هستند و ‌بعد از نیم ساعت با ریل‌باس بعدی که در مسیر بود به تهران منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha