کد خبر 252000
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

واکنش حماس به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه

واکنش حماس به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز حملات در «جبالیا» همزمان با عملیات در رفح و منطقه زیتون، اصرار صهیونیست‌ها بر کشتار و نسل‌کشی را تأیید می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنبش حماس به ازسرگیری عملیات زمینی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه و دستور کوچ اجباری و همچنین ادامه حملات در محله الزیتون در شهر غزه، واکنش نشان داد و اعلام کرد: «اعلامیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز حملات در جبالیا همزمان با عملیات در رفح و منطقه زیتون، نشان دهنده اصرار صهیونیست‌ها بر کشتار و نسل کشی است.»

در ادامه بیانیه حماس آمده است: «ما دولت آمریکا را مسئول تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی می‌دانیم.»

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تصمیم دارد نیروهای خود را به شهر جبالیا در شمال نوار غزه بازگرداند و ساکنان آنجا را اخراج کند.

ارتش رژیم اشغالگر در توجیه آغاز حملات مجدد خود به جبالیا مدعی شد جنبش حماس در صدد سازماندهی نیروها و بازگرداندن توانمندی‌های خود در این منطقه است.

همچنین درگیری‌های شدیدی در جنوب محله «الزیتون» در شهر غزه در جریان است و اشغالگران هر کسی که سعی می‌کند خانه خود را ترک کند با توپ و پهپاد هدف قرار می‌دهند. طبق این گزارش، درپی تشدید درگیری‌ها در محله الزیتون موج جدیدی از آوارگی اهالی شکل گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha