کد خبر 251844
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

تا هفته آخر نمی‌شود در مورد کورس بالای جدول صحبت کرد/ حیف است این استقلال قهرمان نشود

تا هفته آخر نمی‌شود در مورد کورس بالای جدول صحبت کرد/ حیف است این استقلال قهرمان نشود

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم مستحق رسیدن به عنوان قهرمانی است و حیف است اگر این عنوان را تصاحب نکند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و بازیکنان از یک دیدار سخت و نفس گیر سربلند خارج شدند. استقلال پیش از تقابل با ذوب آهن رقابت سختی با تراکتور داشت و آن بازی هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی باعث فرسایش استقلال شده بود و اثراتش را در بازی با ذوب آهن می‌شد دید ولی خوشبختانه خلاقیت فردی بازیکنان در خدمت تاکتیک تیمی قرار گرفت و باعث شد تیم به گل برسد و برنده شود.

وی در ادامه گفت: بهترین روش گلزنی به ذوب آهن همین شوت زنی بود. اگر استقلال می‌خواست بازی را به هوا بکشاند و سعی کند از ناحیه سرزنی به دروازه ذوب آهن برسد احتمالا به نتیجه نمی‌رسید چرا که خط دفاعی این تیم روی توپ‌های هوایی کمتر آسیب پذیر هستند ولی روی شوت با توجه به ضعف گلر حریف راحت تر می‌شد به گل رسید. ذوب آهن به خوبی نقاط قوت استقلال در حمله را بسته بود و روی تاکتیک‌های استقلال کار کرده بود. برای همین می‌گویم یک بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با تقابل این هفته با فولاد هم توضیح داد: فولاد نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب نکرده ولی دقت کنید این تیم آخرین فرصت‌هایش برای بقا در لیگ را به کار می‌گیرد و به اصطلاح چیزی برای از دست دادن ندارد و رو به بازی انتحاری می‌آورد. بازی‌های این چنینی خیلی به کیفیت تیم ربطی ندارد و از شرایط فنی خارج شده و شرایط احساسی بر آن حاکم می‌شود. با این وجود فولاد تیم نکونام است و شناخت خوبی روی آنها دارد و امیدوارم با وجود استفاده از امتیاز میزبانی بتواند برنده از زمین خارج شود و یک هفته به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

ورمزیار در مورد کورس قهرمانی بالای جدول هم گفت: فعلاً نمی‌شود در این مورد صحبت کرد و به نظرم این رقابت تا هفته پایانی ادامه دارد. اگر تغییری در امتیازات دو تیم و فاصله آنها رخ بدهد شاید بتوان زودتر پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان است ولی در حال حاضر چنین کاری ممکن نیست. امیدوارم استقلال به حق خودش برسد چرا که هفته‌های زیادی است صدرنشین بوده و حیف است آخر سر اتفاق دیگری رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha