کد خبر 250629
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

آخرین جزئیات از مفقود شدن دختر ۴ ساله در گلستان/ یسنا هنوز پیدا نشده است

آخرین جزئیات از مفقود شدن دختر ۴ ساله در گلستان/ یسنا هنوز پیدا نشده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان بیان کرد: نیروهای امدادگر با همکاری فرمانداری، بخش‌داری و نیروهای مردمی که نزدیک ۱۵۰ نفر بودند، تا ساعت‌ دو بامداد برای پیدا کردن این کودک به گشت زنی ادامه دادند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: عصر روز یکشنبه به ما اعلام شدکه یک دختر بچه حدودا چهار ساله در مزارع کشاورزی مفقود شده است.

وی ادامه داد: این کودک به همراه پدر و مادرش در حال برداشت محصول کشاورزی بودند و این کودک پس از مدتی، پدر و مادرش متوجه می‌شوند که او مفقود شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان بیان کرد: پس از اینکه موضوع گزارش شد، نیروهای امدادگر پس از گذشت نیم ساعت به محل حادثه آمدند و نیروهای هلال احمر با همکاری فرمانداری، بخش‌داری و نیروهای مردمی که نزدیک ۱۵۰ نفر بودند، تا ساعت‌ دو بامداد به گشت زنی ادامه دادند اما اثری از او نبود.

وی افزود: روز بعد نزدیک ۲۰۰ نفر از نیروهای امدادگر برای پیدا کردن این کودک، گشت زنی را ادامه دادند اما باز هم نتیجه‌ای نگرفتیم. اما امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با هماهنگی‌های لازم یک عدد بالگرد به محل اعزام شد اما هنوز این طفل پیدا نشد اما باز هم کار خود را ادامه می‌دهیم.

غریب آبادی در نهایت خاطرنشان کرد: نیروهای ما تا پایان ماموریت در محل حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha