کد خبر 147224
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

تشریح اقدامات ستاد بحران بنیاد البرز در مبارزه با کرونا

تشریح اقدامات ستاد بحران بنیاد البرز در مبارزه با کرونا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اقدامات ستاد بحران بنیاد البرز در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری حیات، سلیمان رستمیان، در تشریح اقدامات صورت گرفته در ستاد بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خصوص ویروس کرونا گفت: در حوزه توزیع بسته‌های بهداشتی از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز تعداد ۴۸۳۲ بسته بهداشتی بین ایثارگران توزیع شده است.
رستمیان، افزود: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی و دستکش با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به ترتیب اولویت بین جانبازان با بیماری‌های شدید و تمام ایثارگران توزیع و ادامه خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به تشریح خدمات غیر حضوری به ایثارگران اشاره کرد و گفت: تماس تلفنی، ارائه خدمات الکترونیکی و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی از جمله اقداماتی است که این ستاد در جهت عدم مراجعه حضوری ایثارگران به بنیاد و دیگر ادارات دولتی انجام داده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر به اقدامات انجام شده در حوزه اداری اشاره کرد و گفت در این حوزه علاوه بر اینکه محیط اداره روزانه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، روزانه ماسک و دستکش به تعداد همکاران جهت استفاده در محل کار برای حفظ سلامتی خودشان و ایثارگران به آنان تحویل می‌شود. اهدا ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین همکاران و بازنشستگان از دیگر اقدامات در حوزه اداری است.

برچسب‌ها