کد خبر 253528
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

سرهنگ موسوی پور اعلام کرد؛

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رییس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی را اعلام‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی گفت: اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح فردا از شرق؛ محدودیت حلقه اول: از خیابان ولیعصر (عج) حلقه دوم میدان فردوسی و حلقه سوم بزرگراه امام علی علیه السلام _ دماوند است.

از سمت از غرب؛ محدودیت حلقه اول خیابان آزادی - زارع می‌باشد زیرا به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه تردد در خیابان کارگر را بدهیم، حلقه دوم این محدوده نواب آزادی و حلقه سوم سه راه فرودگاه است.

وی ادامه داد: از شمال؛ محدودیت حلقه اول خیابان کارگر بلوار کشاورز و کریم خان، حلقه دوم فاطمی و حلقه سوم میدان گل‌ها و گمنام است.

از جنوب؛ محدودیت‌ها در حلقه اول خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، حلقه دوم لبافی نژاد و حلقه سوم خیابان جمهوری است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح در محدوده حلقه‌های اول اجرا خواهد شد. همچنین توقف خودروها از امشب (سه شنبه مورخ ۰۱/‏۰۳/‏۱۴۰۳‬ از ساعت ۲۴ در داخل حلقه‌های اول (از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه) ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین تردد گفت: از شرق: خیابان مفتح، امام علی علیه السلام به جنوب، زیر گذر تونل توحید، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است.

از غرب: از شمال میدان آزادی، از پل جناح، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین به جهت آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال (در خیابان انقلاب) تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک ویژه ای دیده است. اتوبوس‌ها جهت جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی، جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مراجعه کنندگان را انتقال خواهند داد. همچنین در طول مسیر نیز در خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت: شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو که در این روز فعال است، جهت تردد به مراسم استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha