کد خبر 253504
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

وزیر بهداشت اعلام کرد؛

حادثه‌ای غیر منتظره، گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت

حادثه‌ای غیر منتظره، گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه متاسفانه یک حادثه غیرمنتظره، الماس و گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت، گفت: شهدا توانسته‌اند به قله رفیع مجاهدت و ارزش‌های انسانی برسند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، در اجلاس غیرحضوری رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: هر دولت مزین به نام رئیس آن دولت است و انتظار مردم هم از آن دولت بر اساس نام رئیس دولت بود و ما افتخار می‌کنیم مزین به نام حضرت آیت‌الله رئیسی و اعضای دولت ایشان هستیم.

وی، دولت مردمی را با نام آیت‌الله رئیسی عجین دانست و افزود: ما مسئولان دولت آیت‌الله رئیسی هستیم و برای ادامه راه شهید جمهور باید بدانیم قله و مدال افتخار ما، خدمتگزاری در دولت مردمی است که باید خدا را شاکر باشیم که در سنگر یک شهید، خدمت کرده ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: رئیسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود بنابراین ما پیرو مکتب رئیسی و گفتمانی هستیم که ایشان ایجاد کردند. این مکتب، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیسم، کمک به محرومان، عدالت خواهی، حزب اللهی عمل کردن و خستگی ناپذیری توأم با خردمندی است.

وی در بیان ویژگی خستگی ناپذیری آیت‌الله رئیسی اینگونه صحبت کرد: با خودم فکر می‌کردم که ایشان چه مواقعی استراحت می‌کند، چون دائم در میدان خدمت و توسعه کشور، فعال و برای خدمتگزاری، خستگی ناپذیر بود.

عین‌اللهی، یکی دیگر از ویژگی‌های شهید جمهور را دوری از حاشیه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: متأسفانه تهاجم بی رحمانه‌ای در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی علیه ایشان و دولت مردمی وجود داشت، اما ایشان در آخرین جلسه هیأت دولت گفت که با خدا عهدی بسته که در حل مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف در بین مردم، پیرو ولایت باشد.

وی از شهید امیرعبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و افزود: این افتخار را داشتم که سه سال در کنار ایشان بودم. دکتر امیرعبداللهیان، وزیری جهادی بود که بارها به ایشان گفته بودم که هم نگران سلامتی و هم قدردان شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان هستم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین گفت: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می‌شود که شهید زندگی کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha