کد خبر 253354
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«حادثه تلخ و دلخراش سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا (علیه السلام) یار ولایت و مجاهد خستگی ناپذیر "حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی" رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، عالم عامل "حضرت آیت الله محمدعلی آل هاشم" "دکتر حسین امیرعبداللهیان"، "دکتر مالک رحمتی" و جمع همراه ایشان موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن یار صدیق رهبر انقلاب، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراه دیرین این جانب، سالهای عمر با برکت خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و رشید ایران سپری و در نهایت در مسیر والای خدمت شهد شهادت را نوشیدند. بی شک آثار و اقدامات ارزشمند و ماندگار آن مجاهد نستوه در عرصه های مختلف هیچ گاه ازیاد و خاطر مردم قدرشناس و شهید پرور ما فراموش نخواهد شد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ملت عزیز ایران و به ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن خادم راستین و دلسوز ملت و همنشینی با امام رضا (ع) که سال‌ها افتخار خادمی بارگاه ملکوتی آن امام رئوف را داشتند خواستارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha