کد خبر 252234
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

شکایات متعدد از خرابی پله‌های برقی در مترو/ این پله‌ها تا چه زمانی تعمیر می‌شوند؟

شکایات متعدد از خرابی پله‌های برقی در مترو/ این پله‌ها تا چه زمانی تعمیر می‌شوند؟

مدیر روابط عمومی مترو گفت: بعضی از پله برقی‌ها تا یک ماه نیاز به سرویس دارند و مشکل برخی از آن‌ها با یک تعمیر ساعتی حل می‌شود.

هادی زند، مدیر روابط عمومی مترو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، درباره خرابی پله‌های برقی برخی از ایستگاه‌ها مترو مطرح کرد: بعضی از پله برقی‌ها تا یک ماه نیاز به سرویس دارند و مشکل برخی از آن‌ها با یک تعمیر ساعتی حل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر شهروندان با مساله‌ای در ایستگاه‌های مترو روبرو شدند، می‌توانند به اتاق کنترل ایستگاه مراجعه کنند یا با شماره ۶۴۵۳۶۴۵۳ تماس بگیرند. همچنین در صورت خرابی هر بخشی از مترو، باید مقابل آن‌جا حصارهای لازم کشیده شود و مدت خرابی آن بخش را اعلام کنند.

مدیر روابط عمومی مترو در پاسخ به سوال چرایی نبود شرایط مناسب رفت و آمد برای معلولان، عنوان کرد: برخی از ایستگاه‌ها دارای آسانسور هستند که معلولان می‌توانند از آن استفاده کنند اما برخی دیگر از ایستگاه‌ها هنوز شرایط مناسبی را برای رفت و آمد معلولان ندارند اما با این حال همکاران ما در مترو به این افراد کمک می‌کنند و این عزیزان را تا مقصدی خاص یاری می‌کنند.

زند همچنین گفت: برای افراد نابینا نیز مسیرهای ویژه‌ای در مترو وجود دارد که حدود ۶۰ درصد ایستگاه‌های مترو برای رفت و آمد نابینایان مناسب سازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha